Sidor

tisdag 1 maj 2018

Film 20180430

Här kommer äntligen filmen från gårdagens träningspass i paddocken. Filmat med hjälp av min fantastiska Pixio Cameraman! I början av filmen syns hur jag gick runt och testade för att få den att följa som jag ville och zooma som jag ville.

Det som hände när jag kom ut med Bosse var att det blåste så mycket att själva videokameran hade flyttat på sig, så då fick jag göra om justeringen igen när jag märkte att den inte följde mig som den skulle. Och till sist blåste beacon nr 2 ner så fick jag hoppa ner och sätta upp den. Bortsett från de små missödena tycker jag att det funkade klockrent! Det är så värt att lägga lite tid på att ställa in och justera så att jag kan få såhär fina filmer att titta på!

Jag har klippt ihop det jag tycker var mest spännande att se. Det blev mycket galopp, men det är för att jag är så glad att han äntligen fattar galopp och håller i den, samt att det går att styra och reglera. Så skoj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar