Sidor

torsdag 10 januari 2013

Snabb vecka!

Nu är det snart fredag igen! Hur går det till? Det går så himla fort!

Morgondagen blir en härlig fredag med fredagsfrukost som jag står för den här gången. Det innebär lite släpande av mat bort till vår kontorsbyggnad.

Sedan ska jag släpa mig ut med nästa väska, träningsväskan, och springa en runda på friskvårdstimmen innan lunch.

Därefter blir det sen lunch och sedan dags att ta helg. Alltså kommer även morgondagen att gå snabbt!

I helgen planerar jag lite skogsarbete och ridning. På söndag blir det långpass. Kommer förhoppningsvis att bli det längsta jag har sprungit någonsin, så det är jag riktigt taggad för. Det kan nog bli en riktigt bra helg, det här!

2 kommentarer:

  1. Tiden går verkligen fort, fast just nu klagar jag inte. Har arbetet 1/3 del av av tre galna jobbveckor och det ska bli såå skönt när de är klara! :) Härligt med långpass, vad är det längsta du sprungit hitintills? Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittills har jag sprungit 15 km fast då uppdelat i tre 5-kilometare, med lite vila emellan. Det längsta jag sprungit i ett sträck är 14,5 km.
      Trevlig helg till dig också:)

      Radera