Sidor

torsdag 3 januari 2013

Shopping=boring!

Idag åkte jag en sväng till Kungsmässan för att shoppa lite. Tanken var att hitta lite jeans och kanske lite nya sängkläder. Vilken besvikelse! Jag hittade förvisso ett par Levis-jeans på rea på MQ, men annars fanns det verkligen INGENTING värt att spendera pengar på!

Jag tycker att jag har känt såhär ganska länge nu och det är verkligen sällan jag hittar kläder jag vill köpa när jag är i någon butik. Via nätet, däremot, finns det alltid massor att hitta. Utom just nu då...

Jag åkte även bort till Freeport, men där var det ju ännu sämre. Överlag så var det ju rea överallt och bara trista kläder. I många inredningsbutiker hade de julpynt kvar, vilket för mig känns helt fel såhär 1½ vecka efter jul.

Men jag fick iaf tvättat bilen på vägen hem, vilket VERKLIGEN behövdes. Minns inte när jag tvättade den sist, men längesedan var det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar