Sidor

lördag 5 januari 2013

Hämtat hö och gallrat lite!

Efter löprundan kastade jag mig direkt i bilen och for iväg för att hämta hö. Jag var såpass stressad att jag glömde att kasta ut mellanväggen, men det visade sig att vi fick plats med lika många balar ändå, så hädanefter kommer jag inte att slita med att slänga ut den!

När jag hämtat höet hade bästa Älsklingen fixat lunch, så jag åt det och sedan for vi upp till skogen för att fortsätta gallra där jag började häromdan. Tyvärr kändes mitt ryggslut av redan efter ett par timmar och jag gick hemåt. Jag hade ju dessutom hö att lasta av, så jag ville inte fresta ryggen med alltför mycket innan dess.

Nu blir resten av kvällen lugn för min del! Det har varit mycket hålligång idag!
Min fina skog! Gammal bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar