Sidor

lördag 5 januari 2013

Igår åkte julen ut!

Eftersom här nu är barmark sedan ca två veckor tillbaka och jag kände att jag ville ha bort alla julgrejer innan jag börjar jobba igen passade jag på att byta alla gardiner och packa ner alla julgrejer och ljusstakar. Granen åkte ut genom fönstret.

Det blev riktigt fint att få tillbaka lite mer vårfärger i huset och jag insåg att jag behövde åka och komplettera med lite olika grejer. Så först blev det en sväng om banken, som tog betydligt längre tid än vad jag hade tänkt, och sedan for jag vidare till Gekås. Där hittade jag faktiskt en hel del snygga grejer, en duk till köksbordet, lite prydnadskuddar, nya sängkläder och lite annat smått och gott.

Sedan var faktiskt den dagen mer eller mindre slut. Det kändes inte som att jag hann med så mycket, men det är ju enormt tidskrävande att stryka och hänga upp gardiner till 14 fönster..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar