Sidor

torsdag 24 maj 2012

Svullen fot:(

Jaha, då blev det ingen träning på att springa i värme då eftersom min högerfot har svullnat upp i vristen och börjat göra ont. Inte kul! Dock går det ju fortfarande att cykla och styrketräna, så det får jag ägna mig åt istället, men det är ju så trist att inte kunna springa!

Jag kommer att vila från springandet tills svullnaden i foten gått ner, vilket jag hoppas att den gör snart!

Idag har jag iaf njutit lite av solen då vi tog en lunch i Videbergshamn med jobbet idag. Vi köpte mat på pizzerian och satte oss i solen och åt. Väldigt trevligt, roligt och varmt! Så skönt att få njuta av solen lite. Det var längesedan sist!

Imorgon tänker jag försöka sticka från jobbet vid lunch och åka hem och lägga mig i solen och bara NJUTA! Man får passa på så länge det varar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar