Sidor

lördag 12 maj 2012

Dagens jobb!

Idag fick jag äntligen fart på mig själv och Älsklingen så att vi kom igång med sadelkammarprojektet.
Det vi fick gjort idag var att få alla stolpar på plats, vilket inte tog så lång tid.
Första stolpen och regel i taket på plats

Sågmästaren:)

Stolpe nr 2 på plats!

Fyra stolpar satte vi upp idag, vilket var alla som ska upp. Och när vi var klara med det var det lunchdags och vi slängde oss framför TV:n för att kolla in Göteborgsvarvet. Åh, vad man hade velat springa när man ser bilderna därifrån!

Det blev en lugn eftermiddag (Magnus sov middag) och jag fortsatte kolla på Gbg-varvet och kollade lite Bloglovin. Så det enda vi gjorde mer idag var att räkna ut hur många reglar och osb-skivor vi behöver så att vi kan åka och köpa det.

Det känns bra att ha kommit igång och jag hoppas kunna få gjort en del arbete nästkommande helg som är lång. Reglar och skivor kan jag fixa på plats själv, även om det går snabbare när man får hjälp:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar