Sidor

lördag 19 maj 2012

Ingen bra start på dagen....

Stenafärjan sjönk, syrran hade börjat röka (när jag frågade varför sa hon att hon tyckte det verkade bra), jag var ute i mitt trädgårdsland och kollade in hur grönsakerna hade börjat komma upp, det var väldigt varmt ute, så att man svettades. Jag beslutade mig för att gå och lägga mig och sola... DÅ ringer Magnus telefon och jag undrar sömndrucket vem f-n som ringer så tidigt på morgonen, tittar på klockan och ser 10:00! JAG HAR SOVIT BORT HALVA DAN!! GRRR!

Jag är ingen människa som kan sova länge på morgonen, normalt sett. Vi kom visserligen i säng sent igår, ca 12, men sova till 10??? Det finns liksom inte på min världskarta! Jag tycker det är oerhört jobbigt att vakna så sent. Det känns som om dagen blir så himla kort. Man får inget gjort. Och huvudet känns helt segt. Det blir en skit-dag helt enkelt!

Men jag får väl göra det bästa av situationen, det går ju inte att ändra på ändå. Så nu ska Älsklingen visa mig hur man reglar, så kan jag ägna mig åt det, den korta tid av dagen som är kvar. Dessutom ska jag försöka väcka kroppen med ett intervallpass också. Det ska bli kul! (Hoppas jag)

Inte ens Selma har försökt väcka mig idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar