Sidor

fredag 4 maj 2012

Första inlägget från shitphonen....

Jag fick för en vecka sedan hem min nya iPhone (omdöpt till shitphone). Jag beställde den via Telias hemsida med nytt kontantkort o således nytt nummer. Själva leveransen tog bara någon dag o det gick lätt att följa exakt
vart telefonen befann sig innan den kom hem till mig.

Ungefär där slutade all smidighet. När jag öppnade mitt paket upptäcker jag att jag fått ett simkort som inte passar (för shitphonen följer ju såklart inga världsstandarder). Dock står det i medföljande information att kortet kommer i separat försändelse.

En vecka senare, idag alltså, hade det fortfarande inte kommit något simkort så jag begav mig till Teliabutiken för att få det fixat. Så irriterande!

Allt detta besvär för att jag ville ha en företagstelefon för att kunna hålla reda på telefonkostnaderna.

Dessutom tog det en hel evighet att få igång den pga alla inställningar som skulle göras. Så nej, jag förstår inte varför shitphone är så omtyckt, jag tycker fortfarande att det är världens mest överskattade pryl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar