Sidor

måndag 14 maj 2012

Lite käpp-rövat idag...

Eftersom regnet öste ner när jag körde från jobbet idag beslutade jag mig för att handla ingredienser till en ny omgång roslagsmahogny och fortsätta med boxarna.

När jag fått i mig lite kvällsmat gav jag mig ut och gjorde en ny blandning och fortsatte måla. Det gick bra ända rills jag upptäckte att tjäran förvandlats till en tjock klump på botten av hinken... Skit också!

Jag gick in och försökte värma till tjärklumpen, men det blev inte bättre.

Jag tog istället lite mer tjära ur burken och fyllde på blandnigen och då blev det lite bättre. Jag hann föra färdigt Pelles box och dörren på boxen bredvid, så nu är det bara en boxvägg kvar på den sidan. Så detta blir snart klart!

I övrigt blev det en vilodag från tränandet, men imorn blir det löpning igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar