Sidor

onsdag 16 maj 2012

Heeeelg!

Tänk om alla arbetsveckor vore så korta som denna, så skönt det hade varit. Eller hade det varit så skönt egentligen? Den här helgen väntar sista målningen av boxarna, det räknar jag med att jag har färdigt imorgon om inget oförutsett händer.

Vi ska förhoppningsvis också hämta lite virke till sadelkammaren så att den kommer igång igen. Om vädret är bra hoppas jag även på lite ridning och en del löpning och kanske lite cykling. Fullt upp som vanligt, alltså. Det är nog tur att inte alla veckor bara innehåller tre arbetsdagar för då hade jag nog arbetat ihjäl mig med alla projekt jag har hemma:)

1 kommentar:

  1. Någon gång ibland hade det varit skönt i alla fall hihi. Jag håller med dig det är verkligen inte gott så jag säger bara ALDRIG MERA =) Kram kram

    SvaraRadera