Sidor

söndag 3 januari 2016

Skadad...

Denna dag har varit lugn. Vi var hemma hos ett par kompisar igår och kom inte hem förrän vid halv tre i natt. Kom inte upp förrän vid tiotiden idag. Det är inte min grej att vara uppe sent pch därför har jag varit seg hela dagen.

Elinore, Jocke, Loke och Hanna har varit på besök och efter lunch gick vi en runda med hundarna. När vi nästan var hemma, svängde ner på vår grusväg så fick jag rullgrus under fötterna och gick ner på vänster knä. 

Det gjorde satans ont! Men det gör det ju alltid när man slår i sina knän. Jag haltade hela vägen hem.

När jag kom hem såg jag att jag hade fått lite skrubbsår, men det gjorde inte ont att varken böja, räta ut eller belasta benet, så det var ju ett gott tecken.

Däremot, efter att ha tillbringat kvällen i soffan har knäet svullnat en del och ser nu inte så vackert ut...


Men fortfarande ingen smärtavid belastning, utan bara ömt vid direkt tryck på skadan.

Jag hoppas nu att detta inte kommer att påverka och att svullnaden försvinner om några dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar