Sidor

lördag 2 januari 2016

Film!

Sådär! Då har jag ägnat kvällen åt att klippa till min ca halvtimmes långa film. Jag har valt ut de bitar jag tyckte var bäst. Mycket galopp blev det, för jag gillar hans galopp:).

Selma är också med och bevakar så att allting går rätt till. Hon är rätt bra på att vara i vägen...

I bakgrunden hör man vid något tillfälle Pelle gnägga. Så höll han på hela passet. Jag tänkte inte på det när jag red, men på filmen hör man hur han håller på. Knas-häst!

Det är riktigt kul att ha en videokamera igen. Det roligaste är nästan att redigera filmen, tycker jag. Det har jag verkligen saknat! Här kommer nog fler filmer snart! Kanske kan jag få tag i någon som filmar också, så att det kan bli lite mer zoom och att videokameran hänger med i svängarna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar