Sidor

lördag 4 juli 2020

Tredje veckan av 16

Ännu en vecka av mina #16weeksofhealth har gått, nämligen den tredje. Och mitt välmående och mitt tränande bara fortsätter. Denna vecka har det endast blivit löpning eftersom vädret har varit helt kasst för att cykla. Det har blivit desto mer ridning istället, vilket känns kul!

Men resultaten kommer ändå, det är ju ändå kosten som har störst betydelse för hur kroppen mår. Totalt på dessa tre veckor har jag förlorat 3 kg i vikt, 8 cm runt midjan och 4 cm runt rumpan. Kläderna börjar verkligen sitta löst nu och jag gillar det jag ser i spegeln! Oväntat stor skillnad!

Jag känner inget sug efter några kolhydrater, utan jag älskar det jag äter, enkelt och gott! Socker och alkohol känns bara helt ointressant! Och jag hoppas att det fortsätter såhär framöver!

Nu har jag gjort tre av dessa veckor och har alltså 13 veckor kvar, det känns inte som om det kommer att bli några jobbiga veckor direkt!

Bosse och jag 2018

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar