Sidor

måndag 27 juli 2020

Regnig söndag

Ja, igår var det söndag och en regnig sådan! Jag var dock uppe vid sju och drog direkt till skogen med röjsågen och fortsatte att röja fram mina skogsvägar. Nu är det inte mycket kvar! Det blir så himla bra!

Jag körde hem igen vid 11-tiden då jag kände mig lite hungrig och fixade frukost. Sedan öppnade sig himlen och det regnade på hela eftermiddagen. Någon gång runt kl 18 upphörde det och då var jag så rastlös efter att ha legat i soffan och kollat Youtube samt SVTplay.

Så jag tog med mig tjejerna på en skogsrunda. En runda som jag trodde skulle hålla fötterna någorlunda torra i alla fall.

Vi gick bort till golfbanan och förbi den och sedan upp i den underbara skogen. Vidare genom den och ut i Brännhult och sedan via Stensared hem. Det blev en underbar kväll! Det klarnade upp och solen tittade fram och det var riktigt härligt!

Mina promenadpartners



Härlig utsikt över Stensjön

Drygt två timmar var vi ute och gick närmare 1,5 mil. Så gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar