Sidor

måndag 27 juli 2020

Morgonlöpning

Måndag idag och uppehåll. Kanske blir det till och med möjligt att få några solstrålar på sig på altanen idag!

Jag vaknade vid sju och tog med mig mina tjejer på en löprunda. Det var inte så varmt så de orkade hänga på bra. Löpningen kändes lätt och bra och vi sprang banvallen och sedan in vid Källäng, förbi Torstorp och genom Linneskogen via Gamlens.

En helt underbar morgon! Och dessutom är Garmin up and running igen efter sin hackerattack som de råkade ut för. Lyckligtvis fanns all data kvar och har laddats upp, vilket betyder att min stegmålssvit håller i sig, är uppe på 85 dagar över 15000 steg nu.

Det är fortfarande lite trassel med både appen och hemsidan, men nu laddas i alla fall datan upp och det är ju det viktigaste!

Rundan idag blev 8,37 km och nu har jag bara 2,87 km tills jag har uppnått mitt 100km-mål för juli. Klapp på axeln till mig!

Löparvovvarna!

Dagens runda

Idag blir det som sagt förhoppningsvis lite sol på altanen och nu ska jag lägga min Pixio-utrustning på laddning så att jag kan filma Bosse och mig när vi hoppar titthinder ikväll. Ska bli så spännande och kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar