Sidor

måndag 23 juli 2012

Mera målning!

Efter ridbaneskötseln åkte jag en sväng till Kungsbacka och Börjes för att köpa lite grejer till sadelkammaren. Tyvärr hade de bara 3 sadelhängare, men de fick iaf följa med hem, samt två ihopfällbara sadelhängare och en korg med krokar.

När jag ändå var i Kungsbacka kunde jag inte låta bli att åka till Svensk Ridsport. En helt underbar butik! Till skillnad från många andra ridsportbutiker lyckas de hålla ett mycket bra sortiment, såväl svindyra grejer som mer normalprisgrejer utan att det blir trångt. De är mycket duktiga på att exponera grejerna och det är lätt att hitta vad man behöver (och vad man inte behöver :P).

När jag kom hem fortsatte jag med målandet av sadelkammaren så nu är det vita målat två gånger och imorgon blir det grå färg som ska på. Det går framåt. Jag passade också på att betsa två bräder som jag ska ha och skruva upp grejer på, snart dags för inredning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar