Sidor

torsdag 26 juli 2012

God morgon!

Väcktes av Selma som puttade på mig och ylade och hade sig vid kvart i sex i morse. Jag sa till henne att hon skulle gå och lägga sig, då hon hade sådant för sig igår kväll också, då hon skulle ut 10 gånger och kolla om det fanns någon älg. Modstulet gick hon och lade sig igen för att fem minuter senare börja ulka.

Hon mådde alltså inte bra och gjorde allt för att tala om detta för sin korkade matte som bara ville sova. Älsklingen fick rycka ut snabbt och bar in henne i duschen så att hon kunde kräkas där det är lättast att städa... Stackars lilla Selma!

Iaf så var sömnen förstörd och jag tänkte att det var lika bra att gå upp och utnyttja den underbara stilla, svala morgonen till att motionera herr Bus. Så nu äter jag frukost och sedan ska jag ut och rida. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar