Sidor

fredag 6 juli 2012

Lite shopping idag!

Vad gör man en dag när det regnar? Jo, man åker och shoppar! Jag drog först till Börjes i Kungsbacka för att se om de hade lite bra grejer till min framtida sadelkammare. Jag hittade tränshängare, krubbor och en spöhållare som jag köpte.

Därefter käkade jag på Kungsmässan och shoppade lite underkläder där, sedan åkte jag hem och därefter vidare till Gekås. Där hade de gjort om ganska mycket. Nere i källaren fanns nu bara häst- och hundgrejer. Tyvärr var inte utbudet så stort, men jag köpte flugpannband (får se om herrarna kan tänka sig att behålla dem på), sadellås, en dresssyrpisk och sedan blev det lite andra grejer där uppe.

Nu kokar jag potatis och väntar på att Älsklingen ska komma hem så att han kan gå ut och grilla i regnet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar