Sidor

onsdag 18 juli 2012

Livet är en tävling!

Efter att även det andra fönstret trillade ner och jag fick borstat av all gammal rost med stålborste, tog jag en omgång med taket i sadelkammaren och skrapade det. Sedan gick jag in och tog mig ett mellanmål och blev sugen på att cykla en runda. Jag har ju kommit efter i Playitas-utmaningen så jag behövde verkligen komma iväg på en runda.

Benen var lite sega och det gick inte snabbt. Men när jag kom till Skällinge kom det en annan cyklande kvinna som körde om mig i första svackan efter Skällinge. Jag körde dock om henne i uppförsbacken, men sedan kom hon om mig igen i Djurarp, där jag återigen körde om henne i en backe, sedan såg jag inte henne mer. Det fick minsann fart på benen! Livet är en tävling och jag vann!




Jag ligger fortfarande lite efter, men jag kommer snart ikapp!
Snart har jag gjort första varvet!

Det känns ganska bra att köra två pass samma dag, det gör att jag inte behöver fokusera på någon fysisk träning imorgon. Det kan ju vara skönt att ägna sig åt annat också. Kanske blir det en ridtur istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar