Sidor

onsdag 18 juli 2012

Bästa starten på dagen!

Jag tyckte jag hade sovit jättelänge när jag vaknade sista gången i morse (hade blivit väckt tre gånger tidigare då min käre sambo inte kan gå upp när klockan ringer utan bara snoozar hela tiden). Men när jag kollade på klockan var den bara 7.50 och det kändes lagom att gå upp då.

Jag drog på mig löparkläderna och kom ner till Selma som var instängd i farstun. Hon var helt galen, först för att hon varit instängd, men sen såg hon ju mina löparkläder och att jag tog med mig kopplet till dörren. Hon ylade, sprang runt, bet i dammsugaren och hade sig. Tokiga hund:).

Det blev en lugn skön runda i blåsten, kändes riktigt bra att springa idag också. Selma var så lycklig över att få komma ut, även om hon är lite missnöjd med nosgrimman. Men är man en draghund så får det bli så!


Orken fanns där faktiskt, trots att jag bara ätit en banan. Jag har inga problem med att springa före frukost, jag tycker snarare att det är det bästa att springa på tom mage så att jag slipper få håll eller att det skvalpar runt. Dessutom så smakar ju frukosten ÄNNU bättre än vanligt när man sprungit före...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar