Sidor

måndag 9 juli 2012

Falsterbo logistik!

Japp, då är logistiken kring vem som kör, hur i ska köra, vilka som ska hämtas upp och när klart! Kl 07:00 på onsdag morgon lämnar vi Ullared där jag hämtar upp de två första passagerarna (jag har hotat med att de inte får åka med om de inte är klara när jag kommer, då de brukar ha vissa problem med att vara klara i tid=) ). Sedan drar vi ned mot Falkenberg och hämtar upp nästa passagerare, samt möter upp gänget i den andra bilen.

Nu börjar den där Falsterbo-känslan faktiskt infinna sig. Den där känslan jag inte hade för någon vecka sedan. En känsla av förväntan och funderingar på vad man "behöver" shoppa osv. Det ska bli så jäkla kul att komma iväg!

Väderprognosen har blivit något bättre, molnigt och endast lite regn (typ någon mm)! Gött!

1 kommentar:

  1. Åh längtar också till Falsterbo! Jobbar dock hela veckan, så får vänta till helgen, hehe.

    SV: Ja, man kan ju inte samla på dom bara för att man tycker om dom :/ Det hoppas jag med :)

    Ja det är fruktansvärt! Men det var det bästa för honom. Han älskade att gå i en stor gräshage och busa med unghästarna, och han hatade verkligen att vara själv. Få det hade gjort honom otroligt olycklig.

    Tack så mycket :)

    SvaraRadera