Sidor

lördag 28 juli 2012

Backintervaller i ösregn!

Det verkar som om sommaren försvann igen, eller iaf tog lite paus för idag började det regna igen. Jag är dock inte den som räds lite (eller mycket) regn när det gäller att springa. Jag har längtat ett bra tag nu efter att få springa intervaller och kände att nu var det dags!

Backintervaller var planen och så blev det också. Det var så kul att springa fort igen och det gick riktigt bra. Varje intervall blev ca 150 m och det var riktigt jobbigt. Planen var 4 intervaller men det blev 5 och jag kände mig nöjd med mig själv

Regnet var ljummet och det gjorde att det bara var skönt att bli lite duschad när jag sprang. Luften var sval och fräsch, åskan mullrade en bit bort och det kändes bra att komma ut och röra på sig efter gårdagens stillasittande i bilen hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar