Sidor

söndag 15 mars 2020

Stegrekord

Igår blev en väldigt aktiv dag! Två timmars promenad med hundarna följt av två ridpass och lite annat däremellan. Till sist landade jag på 41441 steg. Det är rätt mycket! Jag brukar bli rätt så trött när jag passerar 25000 steg, men igår hade jag bara bra energi hela dagen.

Jag är ju med i veckoutmaningar på Garmin och ligger just nu i 125000-stegsutmaningen. Där har jag under vecka legat i princip sist eftersom jag har rört på mig ovanligt lite pga det kassa vädret. Men nu ser det ändå ut som om jag i alla fall kommer att klara stegmålet för veckan på 125000. Bra upphämtning!

Idag känner jag mig rätt mör i kroppen, men jag ska strax iväg och träna Pelle för Charlotte och sedan tänker jag rida Bosse en uteritt, så jag kommer nog att träna bort den där träningsvärken idag... Gissar att det blir många steg idag också, även om jag inte kommer att komma i närheten av gårdagens antal.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar