Sidor

lördag 23 mars 2013

Laddar för långpass!

Idag har det inte hänt så jättemycket. Varit och handlat mat, bjudit på våfflor, gått en sväng i skogen och konstaterat hur mycket jobb vi har att göra med bl.a röjning och gallring. Njutit av solen har jag också gjort.

Men imorgon är det dags för långpass! Grimeton runt blir det. En sträcka på drygt 16 km. Ska bli så himla kul! Den här gången ska jag verkligen försöka att springa lungt, riktigt lugnt. Sådär lugnt att det känns löjligt.

Jag funderar på om Selma ska få följa med eller inte. Hon är ju såklart ett trevligt sällskap, men jag har anledning att tro att mina vadmuskelproblem kan bero på att jag bromsar när hon drar. Så vi får se hur det blir. Hon ska ju inte kunna dra när hon har nosgrimman, men det gör hon med besked. Sträckt koppel hela tiden...

Det var ett tag sedan jag sprang långt så det ska bli riktigt kul! Solen ska visst också skina emellan molnen. Ja, det kan bara bli en riktigt bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar