Sidor

tisdag 19 mars 2013

Bistert!

Det blev alltså en löprunda i blåsten ikväll. Favoritrundan. Det blåste så kallt att jag återigen upplevde genomfrusna tår, lår och fingrar. Även ansiktet kyldes ner ordentligt. Det gick inte att bli varm helt enkelt.

Men jag stretade på, med Selma som draghjälp. Fick lite stela vader, vilket jag tror kan bero på att jag bromsar Selma när hon drar i kopplet. Men annars flöt det på bra, kroppen kändes lätt och det var ändå skönt att röra på sig. Och det var faktiskt ljust hela rundan.

Dock var det ännu skönare att stega in genom dörren till ett varmt och gott hus! 7,45 km på 45 minuter, helt OK.

Lika bistert som det ser ut!

2 kommentarer:

  1. Fick du min kommentar under Seedingloppet i Helsingborg? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag har inte sett någon kommentar, och den har inte fastnat i skräppostfiltret heller...

      Radera