Sidor

måndag 11 mars 2013

Kvällspromenad med Pelle!

Denna vecka kommer att bli en lugn vecka löparmässigt pga tävlingen på söndag, så därför tog jag med min kära häst Pelle på promenad i solnedgången. Det hade äntligen slutat blåsa och var riktigt skönt ute (jämfört med tidigare idag och igår då nordostvinden bet hårt i kinderna.

Pelle var mycket nöjd med att få komma ut, han var förhållandevis lugn, blev bara lite upphetsad över grannens får som hade lite race i sin hage, annars gick allt bra. Det var riktigt mysigt, solen var på väg ner, det var alldeles vindstilla och helt tyst.

Sista biten hem kände jag till och med den där vårlukten som uppstår vid skymingen när daggen börjar falla. Ingen dagg idag, men ändå härlig påminnelse om att våren är på väg!

Jag och min knasiga häst på promenad:)
Vacker solnedgång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar