Sidor

lördag 21 april 2012

Vad händer idag då?

Morgonen började med sol och medan jag släppte ut hästarna och mockade funderade jag på om det kanske skulle kunna bli en löprunda i kortbyxor idag, då det var lite svettigt med långkallingar och fodrad tröja.

Men nej, redan nu har det mulnat på och temperaturen ligger på blyga 6 grader, så det får väl bli långa tights idag också. Jag har inte sprungit sedan i måndags eftersom min näsa har varit lite rinnig och jag har haft lite känningar på stämbanden. Eftersom jag ska springa Laxaloppet nästa lördag tyckte jag det var bättre att vila ordentligt och inte riskera någon längre sjukdomsfrånvaro. Jag lär ju inte kunna påverka formen nu ändå.

Annars blir det väl lite städning idag också och kanske lite jobb i den blivande sadelkammaren, vi får se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar