Sidor

måndag 30 april 2012

Soliga, lediga dag!

Det är bara för underbart när man vaknar på morgonen, inser att man är ledig och att solen skiner! Det är dessutom ganska varmt ute. Livet kan inte bli bättre!

Idag stundar fortsatt genomgång av stängslet i sommarhagen, jag kommer nog att fixa lite med att utöka antalet "terränghinder" när jag ändå är där. Hästarna får nu vila sina magar i vinterhagen en stund. De såg rätt så dästa ut när jag hämtade dem i morse. Men de undrade såklart varför de inte fick något ensilage... MATVRAK!

Eftersom det är så fint väder siktar jag på att springa en långrunda idag. Eftersom Selmas nosgrimma verkade funka bra så ska även hon få följa med. Så blir hon lugn och snäll:).

Jag tänker även fortsätta med sadelkammaren, ska bära fram stolparna som reglarna skall sättas i och förhoppningsvis få fast dessa så att jag kan börja regla snart.

Så det blir en dag full av arbete. SKÖNT!

Söt-Selma hjälpte till att stängsla förra året:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar