Sidor

tisdag 3 april 2012

Dagens träning!

Idag var vi två tappra från The 79ers som masade oss ut och sprang vid havet. Jag tog på mig ordentligt med kläder, vis efter tidigare erfarenheter av att det brukar vara ett par grader kallare vid havet än hemma. Men just idag var det såklart inte så fasligt kallt. Jag blev snabbt varm i solskenet och den nästan helt vindstilla luften.

Vi lunkade på i lugnt tempo och lade in några gåpauser (eftersom min lagkamrat fött barn för några veckor sedan). Vi fick ihop 5,34 km på ca 38 minuter. Tempot kändes väldigt lugnt för min del vi låg strax under 7 minuter/km när vi sprang så det var helt ok. Jag är nöjd med passet, skönt att ta det lugnt då och då så att man blir laddad för lite tuffare pass med med fart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar