Sidor

lördag 8 december 2018

Regnig promenad

Även om jag är trött idag så har jag ändå velat hålla igång och jag var så sugen på att ta en promenad med vovvarna på eftermiddagen. När jag kom ut hade det börjat att regna rätt ordentligt, men det spelade ingen roll, det var så skönt att komma ut och röra sig.

Vi traskade upp i skogen och båda tjejerna var rätt taggade på att komma ut och röra sig. Men eftersom Nelly löper och vi hörde en drivande hund i närheten. Så de var lite sura över det kanske.

Det var inte så lätt att få med båda på bild, men jag lyckades nästan:

Pigga vovvar
Vi var ute ca en timme, hittade en ny stig som jag inte har gått eller ridit på förut, men den ska jag nyttja i fortsättningen, den var faktiskt jättefin. När vi kom tillbaka var jag rätt blöt av allt regn, men jag kände mig ändå nöjd med att ha trotsat vädret och passat på att röra mig i friska luften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar