Sidor

onsdag 12 december 2018

Äntligen träning!

Nu är det de mörkaste och kortaste dagarna på året. Solen gick upp kl 8:40 i morse och ned kl 15:27. Den kommer att gå ner 15:27 fram till och med tisdag nästa vecka, sedan vänder det. Så underbart!

Men det är ju inte nu jag är som mest motiverad till att ge mig ut på kvällarna och därför fick det bli inomhusträning. Jag hatar inomhusträning, men jag älskar att röra på mig så det kändes rätt ok ändå. Jag körde crosstrainer en halvtimme (kändes lite kort, får köra längre nästa gång) och sedan körde jag mina höftövningar samt lite övningar med TRX-banden.

Totalt sett höll jag på ca en timme och det var rätt skönt ändå, trots den uteblivna friskluften. Det är en bra känsla att ha tränat, att få ha ansträngt mig, att få svettas. Lite duktig känner jag mig också.

Längtar efter sommar, sol och ljus"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar