Sidor

tisdag 12 juni 2012

Solen skiner!!!!

Otroligt, men sant! Så nu rycker det i cykelbenen! Eller ja, ALLRA mest rycker det förstås i mina stackars löparben... Men, det är bara till att inse fakta, benet vill inte springa. Jag tycker mig dock märka att det faktiskt känns bättre idag än igår och att det är på väg åt rätt håll. Vet inte om det kanske bara är inbillning och förhoppningar. Vi får se.

Jag har iaf bestämt mig för att inte springa ett endaste steg förrän jag är 100% frisk i mitt ben. Och när jag väl är det så blir det kort och lugnt till en början och en betydligt lugnare ökning av både tempo och sträcka. Nu är mitt enda mål Göteborgsvarvet 2013 och det tänker jag springa! Och då ska det kännas gött! Jag ska njuta hela vägen!

Cykeltur får det bli ikväll. Får fundera lite på vart jag ska styra kosan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar