Sidor

lördag 16 juni 2012

Fick skruvat lite iaf...

Jag kom ut och fick skruvat fast osb-skivorna i sadelkammaren.  Det blev en del skruv över från vår renovering, både spånskiveskruv och gipsskruv. Jag valde spånskiveskruven och det gick ganska bra. Jag fick nästan gjort allt innan jag blev avbruten av ett trevligt besök.

När jag kom in hade Magnus börjat på en rabarberpaj som blev en rabarber-jordgubbspaj då det inte fanns tillräckligt med rabarber. Den luktar ljuvligt och ska snart avnjutas!

Imorgon blir det fortsättning på sadelkammar-arbetet, jag hoppas kunna göra så mycket som möjligt för att snart vara redo för målning.

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja det är en härlig känsla när allt stämmer! :)

    SvaraRadera
  2. Oh det lät ju helt underbart men en sån paj! Tack vännen för din kommentar <3 Massa kramar <3

    SvaraRadera