Sidor

lördag 9 juni 2012

Pappersarbete och träning!

Idag åkte jag och Älsklingen till åkeriet för att betala räkningar, göra lite avstämningar och skriva fakturor. Det tog lite tid eftersom det är första gången jag var med och hjälpte till, men det gick bra. Tack vare ett väldigt logiskt faktureringsprogram så löste sig allt mycket bra!

Efter att vi slängt i oss lite mat tog jag cykeln och körde hem som ett träningspass. Det var väldigt platt jämfört med tidigare pass och dessutom hade jag medvind så det blev egentligen inte förrän i sista mördarbacken hem som pulsen steg lite. Då det kändes som om det blev lite väl kort så körde jag även lite styrketräning via en app som heter Poworkout. Funkade riktigt bra! Jag körde mage, rygg och armar och det kändes bra. Så nu är jag genomtränad för den här dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar