Sidor

onsdag 6 juni 2012

Cykeltur

Ikväll fick jag äntligen ut min Älskling på en cykeltur!

Vi körde först till kyrkogården, där jag satte liljekonvalj på pappas grav. Just liljekonvalj plockade han alltid och satte på bordet så att det doftade gott i hela huset.

Vi cyklade vidare förbi mitt gamla lekis, gamla skola och huset där en av mina klasskompisar bodde. Många barndomsminnen som kom tillbaka.

Vi körde förbi folkets hus och sedan ner mot Skärte där vi letade upp den väg jag missade när jag cyklade min långrunda senast.

Det blev en härlig tur i fantastisk miljö, underbar natur med solsken och en vind som äntligen slutat blåsa.

Selma sprang på hela vägen, men hon var rejält trött och nu ligger hon o sover på golvet gott!
Selma och Äsklingen vid kyrkogården
Fina liljekonvalj
Fantastisk natur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar