Sidor

lördag 23 juni 2012

Lugn, skön midsommar!

Det blev en lugn kväll igår hos ett par kompisar i Skogstorp. Regnet öste ner, traditionsenligt midsommarväder, alltså. Vi var lika trötta allihop, så vi åkte hem redan strax innan tolv, vilket kändes bra, då jag vet att hela min dag blir förstörd om jag lägger mig för sent.

Idag är det skönt att vakna upp utvilad och pigg! Tyvärr håller midsommarvädret i sig och det regnar från och till. Det kommer dock inte att hindra mig från att ta mig ut på en PW med Selma. Lite regn har ingen dött av.

Jag har faktiskt lite träningsvärk från gårdagens pass, så det betyder väl att det gjorde lite nytta iaf. I eftermiddag blir det barndop, två stycken. Så sedan är även denna dag slut. Skönt att man har en ledig dag till imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar