Sidor

onsdag 6 december 2017

Utökad ledighet!

Nu är det inte många arbetsveckor kvar av detta år 2017 och julledigheten börjar närma sig. Från början hade jag tänkt ta en semesterdag före jul, men så var jag inne och kollade mina ledighetssaldon och upptäckte att det finns semesterdagar kvar att plocka ut.

Så det kommer jag att göra och därmed kommer jag att vara ledig hela 19 dagar! Så underbart! Det kommer att bli massor av tid för träning och ridning och allt annat som är kul! Ser fram emot detta!

Dessutom behöver jag ladda för en något mindre rolig vår som kommer att innebära en del resande i jobbet. För mig är resande slöseri med tid. Jag jobbar för att jag ska kunna ha en meningsfull fritid. Jag är inte intresserad av att lägga min fritid på att resa eller tillbringa kvällar och nätter långt hemifrån. MEN, det är under en begränsad tid, så det är väl bara till att göra det och hoppas att det ger något bra.

Men det ska jag inte bekymra mig om under min ledighet utan jag ska roa mig med följande:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar