Sidor

fredag 9 mars 2018

5:e sjukdagen

Nu börjar detta bli störigt på riktigt! Jag känner mig fortfarande inte helt frisk. Jag har ingen feber, men jag är förkyld och känner mig lite yr i huvudet. Om jag böjer ner huvudet och reser upp det för snabbt håller jag på att svimma. Och orken är verkligen inte på topp fortfarande. Stallet är jobbigt än så länge. Samtidigt är jag grymt rastlös och vill orka göra vettiga saker.

Efter en förmiddag i soffan lessnade jag på den och tog tag i städningen, då jag tyckte att det såg ut som en mindre svinstia här hemma. Men det var jäklar vad det tog hårt. Jag var helt slut efteråt! Och då var jag dessutom tvungen att åka till Granngården och köpa foder eftersom det var slut. Jippi.

Nu slöar jag i soffan igen och väntar på att bästa goaste sambon ska bli klar med maten. Sen blir det inte mer som händer idag.

Nu är jag så sugen på att greja med hästarna att jag håller på att krevera. Imorgon MÅSTE jag bara upp på hästryggen. Jag står inte ut längre! Jaja, vi får se hur det går...

Längtar efter den där öronutsikten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar