Sidor

lördag 1 juni 2013

Lite bättre!

Igår sprang jag en runda på jobbet på vår friskvårdstimme. Jag sprang "långa" slingan ett varv tillsammans med två kollegor. Det var ordentligt varmt igår, ca 25 grader och sol. Det kändes faktiskt lite bättre att springa i värmen jämfört med i tisdags.

Jag fick ingen kramp i magen. Visst, det var tungt, men inte så att jag ville sluta springa. Istället kände jag att jag hade kunnat springa lite till och hade precis kommit igång när vi var klara efter 4,2 km. Det var inget fantastiskt tempo att tala om, ungefär 6:30, men det är ju en halv minut snabbare än vad jag orkade prestera i tisdags. Så det går nog åt rätt håll iaf!

Imorgon ska jag försöka mig på ett lite längre pass, minst en mil som förberedelse inför torsdagens millopp. Just nu ändras väderprognosen hej vilt. När jag kollade igår skulle det bli 14 grader och regn på torsdag, idag säger SMHI återigen 23 grader och sol... Den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar