Sidor

torsdag 6 juni 2013

Älskar sommar!

Vilken underbar dag detta har varit! Först Friskusloppet, därefter en baguette till lunch i solen på torget. Sedan åkte vi hem, jag lade mig i solen och somnade nästan, lyssnade på lite poddar och njöt av solen.

Äntligen, äntligen, äntligen verkar det vara sommar igen! Jag har längtat så otroligt mycket efter sommar och sol. Framför allt solen! Det var så skönt att ställa sig i duschen och känna hur varm huden var efter solbrännan.

Det var ju först när jag stod i duschen som jag verkligen kände hur solen hade tagit. Jag har fått snygga "vingar" på ryggen efter linnet jag hade på mig när jag sprang och det syns verkligen att jag fått lite bränna. Så jäkla gött!

En ganska lat dag har det blivit allt som allt, men det är skönt med sådana dagar emellanåt också! Imorgon är jag ledig och då ska jag fortsätta njuta av sommaren. Kanske kan det bli en cykeltur. Och en morgonpromenad med bästa vovven Selma...

Snygga brännan :)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Japp, får hoppas på mer sol i sommar så att jag kan jämna till den :)

      Radera