Sidor

tisdag 11 juni 2013

Det blir bättre och bättre dag för dag...

Idag är det tisdag och det betyder löparkväll med Emma. Vädret är varmt och gott och det blev ett bra pass utmed havet. Vi sprang strandpromenaden söderut, vidare mot Apelviken och sedan Södra Näs.

Till en början var det ganska varmt, men när vi vände tillbaka norrut så fick vi motvind och välkommen avkylning. Kroppen svarade riktigt bra idag, jag hade inga som helst svårigheter med värmen. Det känns som om jag är tillbaka i samma form som jag hade innan GBG-varvet.

8,5 km sprang vi och vi var ute i ca 51 minuter. Det var skönt att kunna springa bra i värmen, äntligen. Båda gott för resten av sommaren som jag hoppas fortsätter såhär. Mera värme tack!

4 kommentarer:

  1. Det är samma för mig :) men igår var jag sliten i kroppen efter skatås men helt klart klarar jag värmen bättre :D

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat, du kommer rocka i sommar!

    SvaraRadera