Sidor

onsdag 1 januari 2020

Årets första dag

Idag är väl den största nystartsdagen på hela året, jag inleder året med att köra en längre fasta. Jag har haft ont i magen hela natten och tänkte därför att det blir bra att rensa lite. Har ändå ingen större matlust, så det blir en rätt enkel fasta.

Vi hade en jättetrevlig kväll med våra vänner igår. Massa god mat och dryck. Lite fyrverkeri vid 12-slaget som var jättefint med helt stjärnklar himmel.

Gott nytt år!
Jag är lite trött idag, men har i alla fall lyckats redigera filmen på mig och Pelle från igår. Jag är så nöjd med denna fina häst och hoppas på många härliga år kvar tillsammans med honom!



Hästarna är ute i hagen och stallet är fixat. Nu ska jag ut och rida Bosse en runda. Ska bli härligt! Hoppas att han är på bra humör idag och inte alltför pigg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar