Sidor

lördag 20 februari 2016

Ett år med Garmin 920xt!

Idag är det ett år sedan jag fick hem min fina Garmin-klocka. Jag är fortfarande otroligt nöjd med denna klocka!


Den har varit med mig överallt sedan dess. Den sitter på armen alltid utom när jag duschar. Den har sovit med mig, sprungit, cyklat, åkt rullskidor, längdskidor och simmat. Överallt har den gjort sitt jobb fantastiskt bra! Efter ett års användning finns det inte så mycket som en skavank på den. Batteriet är lika bra som det har varit hela tiden. Om jag har en lugnare träningsperiod laddar jag den ca varannan till var tredje vecka och när jag tränar mycket laddar jag den något oftare. Men jag behöver aldrig vara orolig över batteritiden. Det finns inget dåligt med denna klocka! Den hittar satelliterna snabbt jämfört med min tidigare Garmin-klocka. Jag kan säga att den var väl värd varenda krona! Jag rekommenderar den verkligen till alla som tränar så varierat som jag gör. Springer man bara så är den nog lite overkill.

Det bästa av allt är ju den statistik klockan har samlat på sig under detta år! Jag älskar statistik! 4776189 steg har jag gått på ett år! Det ni! :)
Här kommer ett urval:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar