Sidor

måndag 18 februari 2013

Skav! (igen)

I somras hade jag lite problem med att jag fick skav av pulsbandet till min kära Garmin-klocka. Precis under sport-bh:n där "klumpen" på bandet sitter. Det försvann efter ett tags pudrande med kroppspuder och smörjande med salva och sedan har jag inte haft några problem med det.

Men igår när jag ställde mig i duschen sved det till och jag tittade ner och såg två irriterade streck. Jäkla skit! Skavet är tillbaka! Jag tycker dock att det är lite märkligt att det kommer tillbaka nu när jag har varit utan det så himla länge, säkert ett halvår. Det värsta är ju att man inte känner det förrän man står där i duschen och det svider till.

Så framöver får det bli mer kroppspuder och smörjning efteråt. Detta är det enda pulsband jag har haft ont utav, så det är ju trist. Det är lite skarpa kanter precis runt "klumpen" så det är ju lite dåligt konstruerat.

Hoppas det går över igen och aldrig kommer tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar