Sidor

fredag 15 februari 2013

Födelsedagspresent!

När det nu inte blev som jag så fint hade planerat för Älsklingens födelsedag har jag funderat ett tag på vad vi skulle hitta på istället. Idag när jag var inne på Facebook kom jag på det! Göteborgsvarvet hade länkat till InomhusEM i friidrott, så TADA! Nu har jag fixat två biljetter till söndagens finaler. Ska bli så himla kul! Jag har faktiskt aldrig sett friidrott live tidigare, trots att det är en av mina absoluta favoritsporter.

Den här gången vet Älsklingen om vad han får i present, jag var tvungen att kolla så att han ville följa med. Men man kan ju inte hålla på att överraska jämt och ständigt....

Klicka här för att komma till hemsidan!
Det fanns gott om biljetter kvar, det är verkligen inte som när det är Göteborg Horse Show och man måste köpa biljetter halvårsvis i förväg för att ens få tag i dem. Så passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar