Sidor

söndag 24 juni 2018

Morgonlöpning

Trots sen sänggång igår vaknade jag utvilad vid halv åtta och sugen på att träna någonting. Det fick bli ett löparpass med Selma i solen. Efter en veckas förkylning och alldeles för lite löpning den senaste tiden tyckte jag att det var rätt val. Och Selma gillade ju mitt val!

Vi sprang längs banvallen ut på Tvååkersvägen och sedan Linnarpsvägen hem. Det blev en ganska lugn runda och det var skönt att springa av sig lite.

Selma blev trött och varm trots att hon är klippt. Jag avslutade löpningen efter drygt 4,5 km och gick resten hem. Nöjd och fylld av energi!

Löparsällskapet
Solen har skinit hela dagen och på eftermiddagen lade jag mig en stund på altanen för att sola. Det var så skönt att få lite sol på kroppen igen. En annan som också uppskattade solen var Helga som kom och lade sig i min solsäng:).

Sällskap i solsängen
Så härligt att sommaren har kommit tillbaka igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar