Sidor

lördag 15 december 2012

Snö!

Idag har det varit snöoväder. Det började igår kväll med rejäl blåst och idag fortsatte det med snö till en början och sedan tyvärr regn och plusgrader. Trots stora snöflingor emellanåt är det nu mindre snö än tidigare. Jäkla skit! Men lite bilder fick jag iaf knäppt!

BRR!

Stora snöfölingor!

Traktorn börjar bli översnöad...

Inget grillväder...

En av hjältarna som håller vägarna fria från snö, MIN hjälte!
Själv har jag passat på att julstäda idag. Ordentlig städning av hela huset, lite rensning av diverse saker, julgardinerna på plats och nu känns det som att ryggen ska gå av på mitten. Trött som en gnu är jag nu!

Det jag inte hann med var att släpa fram tomtarna, men det får vänta någon dag till, jag höll ändå på konstant från kl 7 i morse till halv sju ikväll. Just nu vill jag bara sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar