Sidor

måndag 3 december 2012

Äntligen snö!

I flera dagar har det rapporterats om snökaos i nästan hela landet medan vi här inte sett så mycket som en snöflinga. Men idag var det dags!

Det började lite lugnt på morgonen. Under dagen satt jag instängd på kurs så det blev en liten överraskning när man kom ut och skulle åka hem och det var alldeles vitt ute. Vägarna var helt OK ända tills jag nästan var hemma. Ingen plogning där inte... Jaja, det gick ju att ta sig fram iaf, så ingen större fara på taket.

I morse hade även vattnet frusit i stallet. Sådär kul. Men Älsklingen fixade lite med uppvärmning så när jag kom hem var det bara slangen som var frusen, så jag slapp bära vatten inifrån huset. Gött!

Nu sitter jag inne och kurar, kollar på TV. Är lite trött efter dagens kurs. Mycket att ta in och stundtals lite märkliga övningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar