Sidor

söndag 9 december 2012

Slö!

Jag har de senaste veckorna varit alldeles för slö och inte fått tränat något vettigt alls. Jag är väl medveten om att anledningen är att jag helt enkelt haft för mycket att göra och inte fått någon tid för träning alls. Nu börjar jag bli riktigt rastlös och från och med imorgon ska saker och ting bli bättre!

Förutsättningarna inför veckan är perfekta, det finns snö, vilket innebär att det går att rida ut efter jobbet och att det finns anledning att rasta Ice-bugsen. Dessutom har jag ju införskaffat ett par nya skidor som jag kan dra runt med i spåren i Åkulla. Så nu finns det inga mer ursäkter.

Dessutom har saker och ting lugnat sig, ingen motorsågskurs på onsdag kväll, t.ex. Dock är helgen helt upptagen men efter det har jag en härlig 4-dagarsvecka kvar innan det är julledighet. Så nu hoppas jag att jag kommer igång med allt jag vill göra, både hästar och egen träning!

Bästa vinterskorna!

Nya skidor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar